et pot resultar molt difícil si l'administrador de la xarxa ha restringit els ports, fa temps navegant vaig veure una pàgina on explicaven els passos que havien seguit per poder-ho fer.
Si, em refereixo a que no puc tenir accés mes que a les pagines a les que l’administrador m’ha donat permís. Ho vaig arribar a aconseguir una vegada canviant la porta de enllaç predeterminada (vaig veure com ho feia d’informàtic) però des de que em van formatar l’ordinador, ja no puc entrar....
(...A continuació la teoria)
- Potser ara mateix hi haurà un "SysAdmin" estirant-se dels cabells per al que ara posaré, però una manera molt "cutre" de saltar-se aquests tipus de proteccions és fent servir un servei de traduccions per tal de redirigir aquesta pàgina que no podem entrar cap un altre puesto...
(...I donem pas a la pràctica)
- O sigui, que si agafes un servei com "Babel Fish" (http://babelfish.altavista.digital.com/babelfish/tr), i li dius que et tradueixi una pàgina web (la que no pots accedir-hi), no només podràs veure aquesta pàgina sinó que a més potser que la vegis en un idioma que entenguis millor, o d'altre que més gràcia et faci!!!
Queda resolt el teu dubte, però si t'han "capat" l'accés a una pàgina en específic per alguna raó serà...
Ah! Com no vull que em posin el cartell de "Judas", qualsevol Administrador de Sistemes, pares o tutors legals que creguin que amb això he pogut vulnerar la seguretat i donar pràctiques "immorals", "incoherents", o fomentar el "Hacktivisme" etc etc... Podeu posar-vos en contacte amb mi des d'aquest mateix fòrum per tal que us doni una solució quant al vostre problema de seguretat, ja que ací estem per això, per a resoldre dubtes!!!
Tranquil, no es per fer cap acció immoral. Ens han restringit l’accés a Internet a la feina. Excepte a 2 pàgines que fem servir. Softcatalà y les pàgines grogues A les que si puc accedir sense problemes son a les HTPPS. Voldria, poder tenir el google, la pagina del meu diari, etc...
Gràcies per les respostes.
Bé, doncs ja diràs que tal t'ha anat aquesta idea que t'he donat...
Ah!, Si els administradors de sistemes que puguin llegir això veuen que darrerament la gent fa servir molt els traductors en línia no malpenseu, que no tothom és un expert en llegir pàgines en altre idiomes com si res!!!
Holaa a tots!!!
Doncs encara no li he trobat solució. Es cosa del Firewall, desde allà esta bloquejat l'accés. agraïria q algú em pugues ajudar o donar una orientació....