Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Anna ha escrit: (...) però m'he trobat que han canviat tot el pack d'Office. I el que m'ha fet més "gràcia" de tot és que et donen una "trial version" de 60 dies i després et desactiven la majoria de les funcions si no pagues, deixan-te només les bàsiques.
Anna ha escrit:I el que m'ha fet més gràcia de tot és que si envio documents fets amb el Microsoft Office Word 2007 (és així el nom que té) la immensa majoria de gent que encara va amb l'Office de l'XP no ho pot obrir.
Anna ha escrit:De moment he pogut baixar un pegat de la pàgina del microsoft que et permet obrir fitxers fets amb el nou Office, però clar, el que m'interessa és que la gent pugui rebre sense complicacions els meus documents. Havia pensat en instal.lar l'Open Office, però com que això del Windows Vista és tan nou no goso, a veure si no serà compatible. Algú que ho hagi provat o que en tingui més idea que jo em pot aconsellar?
Anna ha escrit:(això del Vista de moment és bastanta presa de pèl....)
Anna va escriure:
(això del Vista de moment és bastanta presa de pèl....)
Pel que has explicat, el teu problema no té res a veure amb el Vista, sinó amb una aplicació en concret.
Bé, el meu comentari sobre que el Windows Vista és una presa de pèl no venia pel tema de l'Office, sinó perquè jo no sóc ni informàtica ni una super-entesa del tema, simplement m'agrada interessar-me per les coses, i per això precissament, deia que la nova versió de Windows no mata gens, perquè a nivell d'usuari tampoc veig que hi hagi uns canvis impressionants. I això de les finestretes amb efectes, doncs no sé, jo prefereixo que vagi més ràpid i funcioni millor. Avui m'instal.lo l'open office.
Gràcies!
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 53 visitants