Sóc un usuari fidel i convençut de Firefox. He intentat trobar resposta en altre fòrums i guies però m'ha estat possible sobre aquesta qüestió.
Quan em reinstal·lo l'ordinador (sovint), de sempre deso el "preferits" a banda i després els torno a importar des de l'ordinador nou. I realment és molt pràctic no perdre-ho tot.
M'agradaria saber quins arxius he de copiar o com ho he de fer perquè un cop tingui l'ordinador nou i el Firefox de nou instal·lat, em surtin no només els preferits, sinó contrasenyes guardades, la disposició de les coses, presentació, i tot un munt de preferències que tinc posades. És a dir, com poder exportar/desar a part el conjunt de les preferències.
Moltes gràcies a tots. Bufa, que complicat. Potser hi hauria d'haver una manera més senzilla de fer-ho, sense haver d'entrar en terrenys desconeguts ni carpetes estranyes. Tant fàcil com exportar els "preferits" vull dir.
Afegiré una cosa per a futurs navegants. Tot i que he anat seguint les instruccions i em sembla que me n'he sortit, la carpeta "application data" no em sortia, perquè és d'aquestes que estan protegides (bé, ni idea del nom, en tot cas, s'ha d'anar a opcions a la carpeta, la segona pestanya, i a baix de totes les opcions que hi ha, posar que t'ensenyi fitxers protegits).
Un cop això, la carpeta surt com mig en ombra.
Llavors la ruta que he anat seguint és la següent: C:\Documents and Settings\Stefan\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\ed04wts4.default
En tot cas, potser que feu més cas als comentaris anteriors, perquè no tinc un windows en català i potser varien algunes coses.
Hi ha una extensió que també ho fa, anomenada FEBE, però la vaig provar i no m'acaba de convèncer. Et reconano el MozBackup que a mi no m'ha decepcionat gens.
Això sí que està bé. Una molt bona idea aquest programa. Fàcil, automàtic, i en unes quantes llengües.
Tot i que ja ho havia entès i fet amb les maneres més manuals, moltes gràcies. Ara me n'adono com n'està de bé el firefox...
Jo és que amb el Firefox vaig fent de tant en quant això de les còpies de seguretat del perfil i tot lo demés... Així quan de tant en quan em peta la configuració del Firefox agafo la última còpia que tenia guardada i la torno a carregar. És molt pràctic, i més ho era quan el Firefox petava més sovint (amb el temps ha millorat molt en aquest tema), i es feia molt tediós començar de nou amb lo de contrassenyes i demés.
Amb el Thunderbird el que tinc fet és tenir el perfil de configuració en una altra partició, així quan faig un formateig del Windows només cal instal·lar el Thunderbird i fer-li carregar de nou el perfil de l'altra partició sense perdre cap correu electrònic ni res.