Moderadors: jordis, Andreu, cubells
xavivars ha escrit:Hola,
En el Windows 8, Microsoft ha canviat la manera d'instal·lar els paquets de llengua, fent un panel de configuració des del qual pots triar-ho (l'enllaç que comentes).
Tot i això, segons sembla per la informació de la segona pàgina que enllaces (la dels LIPS), les restriccions continuen sent les mateixes que per a versions anteriors (només es pot instal·lar sobre un Windows en castellà, en francés o en anglés).
Per tant, si pots, compra el Windows en una d'aquestes llengües no siga cas que després no pugues afegir-li el paquet de català.
boigandorra ha escrit:
No obstant, encara em queda un dubte. Sabries dir-me si canviant l'idioma del Windows també es canvia l'Office 2013 o s'ha de canviar en primer lloc l'idioma del Windows i després l'Office 2013.
Ho dic perquè, un cop més, microsoft ha ficat a la disposició de la gent una pàgina amb LIP i el LIP de l'Office 2013 encara no està activat: http://office.microsoft.com/en-us/downl ... 13350.aspx
Moltes gràcies per la teva ajuda
xavivars ha escrit:boigandorra ha escrit:
En principi, hauràs d'instal·lar també el paquet d'idioma per a l'Office, ja que es tracta de programari diferent.
Tot i això, pots automatitzar totes aquestes tasques amb el Catalanitzador. La versió actual (1.2) encara no ofereix suport per a Windows 8, però en poques setmanes (dies) hi haurà una nova versió amb la que podràs catalanitzar fàcilment el Windows 8.
xavivars ha escrit:boigandorra, has provat la nova versió del catalanitzador?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants