Hola, sempre he utilitzat el Firefox com a navegador, però ja fa mesos que vaig notant com cada cop es va relentitzant més i més... L'he desinstal·lat i tornat a instal·lar i he desactivat una extensió i he guanyat alguna cosa, però continua molt lent, sobretot quan ho comparo amb el Chrome. A banda de que carrega les pàgines més lentament, el més farragós és que és lent en canviar d'una pestanya a una altra, en desplegar menús amb el botó de la dreta del ratolí, per exemple per obrir un enllaç en una altra pestanya, etc. Hi ha d'haver alguna cosa que el faci anar lent, però no sé el que. Penso que no siguin els connectors. En principi no hi tinc res d'estrany, però sí que en tinc un munt d'inhabilitats de cada versió del java que he anat actualitzant. Perquè s'entengui, el connector de l'última versió del java hi és i està activat, però en surten molts d'inhabilitats de versions antigues, sense que aparegui l'opció de desinstal·lar-los. Dubto bastant que això pugui ser la causa de la lentitud, ja que estan deshabilitats, però tot i això estaria molt bé de fer-los desaparèixer si ja no serveixen per res. A veure si algú em dóna una solució. Em fa ràbia, però si no la trobo, em passaré definitivament al Crhome, que de moment em va com un llampec.
Hola, he anat a Opcions - Avançat - General i he desactivat "utilitza l'acceleració de maquinari" i la cosa s'ha solucionat bastant. El funcionament del Firefox ha millorat molt.
Sobre les extensions inhabilitades que no podia desinstal·lar, aquí ho explica:
Tot i que la cosa ha millorat molt, si algú té algun altre truc o consell perquè encara vagi més ràpid, doncs millor. Continuo trobant que el Chrome és una miqueta més ràpid en el funcionament...