Ja fa alguns mesos que tinc instal·lat l'antivius AVAST i sempre m'ha funcionat molt bé. Avui, però, quan he obert l'ordinador he vist que la icona tenia una X a sobre i quan hi cliclo em surt el missatge: ATENCIÓ EL VOSTRE SISTEMA NO ESTÀ PROTEGIT.
He intentat actualitzar el programa però em surt NO S'HA POGUT ACTUALIZAR. EL MÒDUL RESIDENT D'AVAST NO S'ESTÀ EXECUTANT.
Què puc fer? L'haig de desinstal·lar i instal·lar-lo de nou?
Pots obrir la interfície de l'Avast, és a dir, pots veure la finestra del programa amb les diverses pestanyes i opcions que té? Sí és que sí, mira dins de Manteniment si el tens actualitzat i també si no t'ha caducat la llicència gratuïta d'ús. Quan el vas instal·lar vas registrar-te com a usuària? O potser t'ha caducat la llicència i només cal que en demanis una de nova per tal de renovar-la i que torni a funcionar. És gratuïta.
Si no és aquest el teu cas, pots mirar de desinstal·lar-lo i tornar-lo a instal·lar com tu proposes. Si et fallés, jo et suggeriria que miressis de restaurar el Windows a un estat anterior, en una data en què puguis restaurar i que recordis que l'Avast estava operatiu.