Hola bona nit, tinc un dubte que em treu dels nervis, jo avans al lloc on es posa la web (barra de navegacio), si per exemple posava, "fcb" anava directament a la pagina del fcbarcelona.com, en canvi ara, va al google, i alla he de seleccionar que vull fer, hi ha alguna opcio de tornar a posar les coses com eren avans? gràcies!!!
No ho recordo gaire bé, em sembla que té ha veure amb l'actualització al firefox 4, diria que ho van canviar. Hi ha una manera de configurar-ho com abans, he cercat per trobar la solució però no l'he trobada.
Mira a opcions / privadesa, a historial tens de tenir seleccionat "Redordarà historial", i a barra d'ubicació: "Historial i adreces d'interés" Jo tinc Firefox 5 i em funciona be aquesta funció, he desactivat aquestes caselles per veure que passava i ja no recordava les pàgines, en tornar posar lo dit tornava recordar-ho.
Si la memòria no em falla, a través d'algunes de les pàgines d'"about": about:config o alguna altra, em sembla que hi ha una manera de configurar-ho per que cerqui per nom sense passar pels resultats de google . Però no ho recordo segur. Si trobo la solució aquesta ja la penjaré.