Tinc molta documentació a l'ordinador (essencialment pdf's) i m'agradaria poder-los organitzar posant-los etiquetes (tagging), ja que per ara els tinc en carpetes però és caòtic perquè hi ha documents que tracten diferents temes i haurien d'anar en carpetes diferents alhora. El sistema d'etiquetatge resoldria aquest problema.
Algu coneix algun programa que em permeti organitzar i filtrar documents mitjançant etiquetes?
Jo he provat l'Alfresco, que és un gestor de documents empresarial i lliure. Tanmateix, suposo que no voldràs un programa tant complex. Pel que he llegit sembla que OpenKM et podria servir, és programari lliure i gratuït, i multiplataforma (és escrit en java). En aquest enllaç n'expliquen alguna cosa:
Bé, l'he estat provant i la veritat és que m'agrada bastant. Penso que és més intuitiu que l'Alfresco. Molt fàcil d'instal·lar, tant a Windows com a Linux, l'he posat en marxa en poc més de 20 minuts. A més, també resulta molt fàcil canviar la interfície a català.
L'únic punt feble pot ser el rendiment, si és que hi han d'accedir molts usuaris. Per a un ús domèstic crec que és perfecte.