Hola. He instal·lat el programa de mecanografia "Mecanog" http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Mecanog. al fer la instal·lació amb l'usuari administrador vaig marcar la casella on deia que qualsevol usuari de l'ordinador pogués fer anar el programa, però a l'hora de tancar el programa prement el botó (Esc)per sortir dels exercicis i que canvia per botó Comença que cal prémer per iniciar els exercicis em surt aquests missatge.
Al final he de tancar el programa amb l'administrador de tasques ((ctrl)+(Alt)+(Supr)), finalitzant la tasca (programa)a sac.
Sembla que no s'ha creat alguna carpeta o fitxer per culpa de permisos de l'usuari, però no ser com solucionar-ho. Algú sap com solucionar-ho? o té idea de què podria fer per provar de solucionar-ho?
Segurament treballes amb el Windows 7. Sembla que aquest programa (Mecanog, que no el tinc instal·lat) escriu el fitxer de configuració (Mecanog.ini) al directori on està instal·lat el programa. En el teu cas, és "C:\Archivos de programa\Mecanog". Resulta que el Windows 7 només et deixa escriure dins del directori "\Archivos de programa" si ets l'Administrador.
Tens dues opcions: 1) Executar el programa com administrador (i per tant no tindrà problema per escriure el fitxer .ini). Per fer-ho, fes clic amb el botó dret a la icona del programa i tria "Ejecutar como administrador" al menú contextual. 2) Instal·lar el programa en algun altre lloc FORA de "Archivos de programa" (com a C:\Mecanog).
Treballem amb XP en un entorn de xarxa (Windows Server2003, Enterprise Edition), el programa està instal·lat en cada màquina a: C:\Archivos de programa\Mecanog-2.0, amb l'usuari administrador. És provable que pel fet de estar en xarxa reprodueixi una situació semblant a la de funcionar amb Windows 7. He provat d'instal·lar el programa a C:\Archivos de programa\Mecanog\ però no s'instal·lava correctament, molt rar, ho tornaré a intentar. La solució d'executar el programa com a administrador funciona però al ser una aula ens limita alhora de que la gent (usuaris que fan cursos d'iniciació) puguin fer servir el programa pel seu compte, ja que no és gens recomanable deixar la contrasenya a massa gent. Tornaré a provar a instal·lar fora de Archivos... i diré alguna cosa. Gràcies de nou!