Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Pereeldigne ha escrit:Companyes i companys,
En trobo que quan escric un accent i una vocal que en porti en qualsevol editor o pagina del compte de correu, per comptes de sortir la vocal accentuada, em surten dos accents seguits i despres la vocal sense accent.
Com ara: Su´´is - Aix``o.
El mateix em passa amb la dièresi: Ra¨¨im - Ra¨¨ul.
I aquesta errada em passa sempre que he d'escriure un accent o una dièresi.
Tinc Windows XP Service Pack 3 i mai no m'havia passat abans. Cal dir que algunes paraules es poden corregir amb el corrector que l'editor te incorporat però hi ha diacrítics que el corrector admet les dues formes i, per tant, no es distingeixen i no hi ha manera d'escriure'ls be. Això ho he fet amb aquest escrit i per tant, apareixen paraules correctament accentuades.
Algú em podria dir que he de fer poder tornar a escriure accents i dièresis?
Est(h)er ha escrit:Doncs jo he fet totes dues coses i cap no em funciona, ni la configuraci´´o regional ni l'anti-malware.
Alguna altra possibilitat?
Visitant ha escrit:Assegura't de que tens la configuració del teclat espanyola, i que el teclat està ben connectat.
En cas de que no sigui això pot ser que sigui el famós "virus dels accents" o per culpa de que tinguis instal·lat algun programa espia, que registra tot el que fas.
Per solucionar-ho, pots provar a utilitzar el "restaurar sistema" de windows, per restaurar a un estat anterior a que tinguessis aquest problema, que de vegades funciona.
O també pots utilitzar un antivirus, no sabria dir quin recomanar-te perquè no utilitzo cap, potser l'AVG free, Malwarebytes Anti-Malware, l'Avast, per mencionar uns quants.
Sort i ja ens diràs si ho has solucionat.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 51 visitants