Des de fa uns dies quan engego l'ordinador s'obre una finestra al bell mig del monitor amb la llegenda: "Failed to load language dll (0\UILangRes.dll)", precedida d'un triangle amb signe d'admiració a dins. En la part superior esquerra es pot llegir "AvastUI". En prémer "d'acord" desapareix... i fins aviat, o siga quan torno a conectar-me.
Més. Com que és el meu primer ordinador vaig bastant desorientat. Alguna web, algun llibre que m'ajude a entendre un poc la meu nova màquina. Gràcies.
Com que t'expliques molt poc, necessitem més informació sobre el problema que planteges. D'entrada, quin sistema operatiu fas servir? Tens el Windows XP Professional SP-2 o SP-3, o potser el Windows XP Media Center Edition o el Windows Vista o Windows 7?
Sembla ser que el problema ve d'un fitxer de l'antivirus gratuït AVAST, concretament d'un fitxer DLL, coneguts vulgarment com a "llibreries". Potser és degut a què tens el Windows maquillat a l'espanyol però en la seva versió nativa en anglès, és el cas del Media Center Edition i d'algunes versions del Vista i hi ha un problema de llengües.
Suposo que t'has instal·lat l'AVAST com a antivirus gratuït i, pel que descrius, aquest problema només es produeix a l'arrancada del Windows, després tot va com una seda.
Pots contestar a això que et demanem. Moltes gràcies.
He vist que en un altre fòrum que tenien el mateix problema que tu. Segons sembla l'antivirus s'ha instalat malament, i l'únic que has de fer és desinstal·lar-lo i baixar-te'l de nou.