Moderadors: jordis, Andreu, cubells
rafcli ha escrit:...Quan tenia la versió antiga de l'Antivirus Avast, efectivament, hi havia un número de registre que cada cert temps, em sembla recordar que era d'un any i mig, deien que l'introduís de nou, i tornava a valer pel mateix temps...
rafcli ha escrit:... sempre amb el mateix número...
rafcli ha escrit:...Però aquesta versió nova no hi ha manera d'introduir-lo...
rafcli ha escrit:En canvi, m'ha demanat una sèrie de dades com per exemple el correu electrònic, l'edat, el país, etc. etc. I pel que veig me l'ha registrat per un any...
rafcli ha escrit:...Agrairé que algun entès m'expliqui si ho fet bé, ja que de moment, no m'ha sortit cap nota que em digui que em registri.
rafcli ha escrit:Hola Benny, al final, he aconseguit renovar l'antivirus per un any, sense necessitat d'introduir-hi cap contrasenya. Però ara, el problema és un altre. Passo l'antivirus pel sistema, i em surt: Arxius infectats 2. A continuació poso: "enviar al bagul" A continuació, em surt i en castellà "El proceso no tiene accesso al archivo porqué está siendo utilizado....". I si li dic Esborra, i llavors em diu: Acció postposada fins el proper reinici de l'equip. Bé, reinicio l'equip, el torno a passar, i em surt exactament el mateix. Com puc eliminar aquests dos virus ????
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants