M'acabo de registrar i no sé massa com funciona tot això. Al meu ordinador de sobretaula no em funcionen els accents (ni l'obert ni el tancat) quan els intento posar em surt com un apòstrof, no al damunt de la lletra. He intentat anar al tauler de control i canviar les opcions de llengua, però no me'n surto. Fins i tot he canviat el teclat, però res... Algú sap què he de fer? Moltes gràcis a l'avançada.
Assegura't de que tens la configuració del teclat espanyola, i que el teclat està ben connectat.
En cas de que no sigui això pot ser que sigui el famós "virus dels accents" o per culpa de que tinguis instal·lat algun programa espia, que registra tot el que fas. Per solucionar-ho, pots provar a utilitzar el "restaurar sistema" de windows, per restaurar a un estat anterior a que tinguessis aquest problema, que de vegades funciona. O també pots utilitzar un antivirus, no sabria dir quin recomanar-te perquè no utilitzo cap, potser l'AVG free, Malwarebytes Anti-Malware, l'Avast, per mencionar uns quants.
Gr``acies. Tinc instal·lat l'antivirus de telef``onica, te``oricament ha d'anar b´´e, tamb´´e passa regularment el superantisapryware. De tota manera ara far´´e una passad d'ambdos. Ja dire si ho he solucionat moltes gr``acies