Per nombrar arxius de video per fer un dvd de dades es millor nombrarlos només amb minuscules? per exemple pelicula_1.avi en comptes de Pelicula_1.avi? He llegit que no afecta, pero no es més recomenable sempre nombrar arxius en minuscules? O es contrapruduent, ja que no reconeix on comencen els arxius? Algun informátic que ho pugui confirmar?
En sistemes Windows, tant li fa si ho fas en minúscules com en majúscules, pel sistema, es tracta del mateix fitxer. Ara bé, si aquest fitxers han d'usar-se en un sistema del tipus UNIX/Linux, aleshores sí que hi ha diferència.
A remarcar que molts dels reproductors multimèdia de les marques més conegudes, usen sistemes Linux empotrats i que, per tant, diferencien majúscules i minúscules, cosa que fa que l'ordre sigui força diferent.
Jo utilitzo linux (per grabar i reproduir) i windows (tan sols per reproduir), pero el que grabo acostumo a mirar-ho en un reproductor de sobretaula Panasonic. Però sempre busco que tot el que grabo sigui el maxim compatible. Aleshores es millor nombrar sense majuscules?
Més que escriure-ho tot en minúscules, el què sí que és important és fer-ho sempre amb el mateix criteri. A mi els noms en minúscules em fan mal als ulls -dec ser de la vella escola- per tant, poso la majúscula inicial sempre, encara que això, a vegades, m'ha portat algun petit problema quan algú m'ha passat algun fitxer que només té minúscules. En qualsevol cas, no és d'esperar que tot plegat et suposi cap problema greu.