CPU INTEL I3 540 IN BOX 3.0GHZ 4MB PLACA ASUS P7P55D LEI5 ATX 2 * MEMORIA KINGSTON DDR3 2GB 1333 CL9 REGRABADORA DVDRW LG H22N 2 * DISCO DURO SAMSUNG 1TB 32 MB SATA2 VGA ATI 5770 1GB GDDR5 PCIE-HDMI LECTOR MULTITARJETAS 3.5" MODULAR FUENTE ALIMENTACIÓN NOX URANO 600W CAJA NOX COOLBAY BEVIL ATX
M'agradaria tenir un bon joc de cotxes d'aquells de carreres o de conduïr bo que vagi bé a la màquina que tinc i que sigui actual. Fa molt de temps que no estic informat d'aquest tema..... N'hi ha algun que vagi per Barcelona o o poblacions de Catalunya?
No estic gaire informat del tema, però amb l'ordinador que tens no hauries de tenir cap problema amb cap joc actual.
Per trobar jocs que et puguin interessar pots accedir a Vadejocs.cat, el principal web de videojocs en català. Jocs de carreres ambientats a Barcelona no en conec cap. Només n'hi havia un tipus GTA, però no en recordo el nom.
Mozilla.cat (www.mozilla.cat), la comunitat catalana de Mozilla.
Aljullu ha escrit:Jocs de carreres ambientats a Barcelona no en conec cap. Només n'hi havia un tipus GTA, però no en recordo el nom.
Era "The Wheelman", de l'actor Vin Diesel No l'he vist però feia molt bona pinta.
A part d'aquest em sona que n'hi havia algun altre que corria prop de Montserrat, o potser per Eivissa, però ara no ho recordo. El que sí em sembla recordar és que només era per consoles.