Tinc ganes de desenvolupar una aplicació per a dispositiu mòbil, concretament per a Windows Phone 7. Em sembla una bona manera d'aprendre, i al mateix temps ajudar a la comunitat.
Concretament havia pensat en desenvolupar una versió mòbil del traductor català-castellà de softcatalà.
Suposo que per això necessitaria algún tipus d'autorització especial... sabeu amb qui hauria de parlar d'aquest tema?
Supose que vols dir que el que necessites és poder enviar la petició des del teu mòbil al server de Softcatalà per tal que faça la traducció i retorne el text traduït, oi?
Amb Internostrum, el traductor que es fa servir a Softcatalà actualment, això no tinc clar que siga possible. Ara mateix estem fent proves amb l'Apertium a la pàgina web de Softvalencià.
La persona que pot saber si es pot fer això o no, és un altre company de Softcatalà. Li preguntaré per veure si és possible i com es podria fer.
Per cert, no creus que seria interessant desenvolupar aquesta aplicació també per a Android i l'iPhone?
Pel que fa a Android i iPhone, seria interessant, encara que no conec tan bé aquestes plataformes. Em penso que el problema principal és que iPhone i Windows Phone van una mica per lliure... i haurien de ser 3 aplicacions amb un codi font totalment diferent. No dic que no es pugui fer... però per això caldria més gent no et sembla?
Per descomptat. En principi es podrien implementar tots els parells disponibles (a Softvalencià trobareu anglès, francès, portuguès i castellà -> català (i viceversa)). En principi això és el que s'implementarà a Softcatalà, però hem d'anar en compte per la memòria que el traductor pot arribar a consumir.