Tenia configurat el correu Hotmail al Thunderbird sense problemes gràcies a unes indicacions que al seu dia, em van donar a través d'aquest fòrum. Però des de fa un temps que no em funciona. Vaig configurar-lo a l'Outlook i tampoc no em funcionava fins que, també en aquest fòrum em van donar la solució. Com que suposo que la causa és la mateixa, m'agradaria que algú m'ajudés a tornar-lo a configurar al Thunderbird, d'acord amb les noves directives. Moltes gràcies.
Es tant senzill com agafar i configurar el Thunderbird amb els paràmetres POP3 de Live Hotmail. Aquests són com segueix:
* Servidor POP: pop3.live.com * Port POP: 995. * POP SSL: Si. * Usuari: El teu Windows Live ID (nom@hotmail.com/nom@msn.com/nom@live.com). * Contrasenya: la teva paraula clau habitual. * Servidor SMTP: smtp.live.com * Port SMTP: 25. * ¿Autenticació necessària?: Sí, usant les mateixes dades d'usuari i contrasenya. * TLS/SSL: Si.
Amb el Thunderbird 3.01 et configura el compte hotmail.com de forma gairebé automàtica:
Menú Eines, Paràmetres dels comptes, desplega el botó "Accions del compte" i "Afegeix un compte de correu...".
Poses les teves dades personals del compte hotmail i... llestos, ja podràs rebre i enviar missatges amb el Thunderbird.
PD/ Si no t'agrada que el nou Thunderbird 3 t'unifiqui totes les carpetes, i prefereixes tenir-les separades per cada compte, ves al menú Visualitza, Carpetes. Marca l'opció "Totes" (quedarà desactivada l'opció "Intel·ligent" que surt per defecte).