Tinc un DVD on hi ha gravades documents molt importants per a mi. El puc obrir i llegir perfectament, però en canvi no es deixa copiar el seu contingut. Algú que hi entengui, em pot dir què pot haver passat i com recuperar el seu contingut?. Quedaré molt agraït.
Entenc que si proves de copiar-ne el contingut amb l'explorador de windows et diu que no? Quina mena d'error dóna?
Jo potser provaria un altre gestor de directoris i fitxers, tipus DirectoryOpus o TotalCommander, a veure si sí m'ho deixa copiar.
Per a recuperar dades d'un CD o DVD (o targeta de memòria) que s'han fet malbé un dels meus preferits és el BadCopy Pro. Amb algun tipus de problemes no et recupera els noms dels fitxers, però recuperant els continguts és un artista!
Un altre que m'agrada molt és l'r-Studio, però el faig servir més per recuperar dades dels discs durs...
A mi això em passava fa molts anys quan vaig gravar un dvd o cd i el programa que vaig fer servir no va tancar la gravació.
Aleshores les dades estaven, les podia llegir però tenia molts problemes per accedir a les dades fins que vaig veure que era això i vaig tancar la gravació.
De totes maneres, ens pots donar més dades sobre què diu l'ordinador quan dius que no et deixa copiar les dades? Alguna cosa et dirà no?
Moltes gràcies. Em sembla que no he explicat prou bé el problema. De tant en tant, copio i actualitzo en un DVD, tots els documents que tinc a l'ordinador, en previsió que hagi de formatejar el disc dur, ho puc recuperar tot. Doncs bé, ara he de copiar les carpetes que hi ha al DVD, i tornar-les a passar al disc dur. I aquí ve el problema, que algunes carpetes, sigui arrossegant-les cap a l'escriptori, sigui clicant copiar i després enganxar, puc recuperar-les bé. Però ni ha d'altres que tant arrossegant-les com copiant-les, surt una nota que em diu: "No es pot copiar tal o qual carpeta..... La funció MS2 no és vàlida". i no hi ha manera. Crec que si el DVD estigués deteriorat, no me'n deixaria treure cap. Molt agraït una altra vegada.
Es tracta d'un DVD+RW, és a dir regrabable, i el problema és que hi ha alguna de les carpetes, de tantes que hi ha, que intento arrossegar-les cap a l'escriptori, i surt una nota que diu: "Error en copiar un fitxer o una carpeta", "No es pot copiar tal cosa... No es pot llegir el disc o el fitxer d'origen". "D'acord". prems d'acord i tot queda igual. He provat també de copiar i després enganxar a l'escriptori amb idèntic resultat. Però la cosa més estranya és que hi ha algunes carpetes que es deixen copiar la mar de bé. És una cosa que no m'hi havia trobat mai.