1) Temps era temps el Netscape era un desastre quan a connectors: molts formats d'audio i de vídeo no hi funcionaven, i endinsar-se en les pàgines de baixar connectors era una aventura poc recomanable.
2) Darrerament, amb la versió 3.5 del FireFox, el problema s'havia solucionat... fins fa poc.
3) Vull continuar treballant amb el Firefox en conjunció amb el Real Player per dos motius, un de pràctic i l'altre de principi. El pràctic és que ja hi estic acostumat, i si em diuen que l'Adobe té més prestacions, m'ho hauran d'explicar molt i molt bé. El de principi és que no m'agrada que em colin programari nou per les bones, no essent necessari.
4) Des de fa uns dies - no sabria dir quants - el Real i el Firefox han deixat de ser compatibles. A l'ajuda en anglès del Firefox hi ha una obscuríssima explicació que dóna compte de la incompatibilitat però diu que ara ja és resolta (?).
5) Malgrat tot - que per provar no quedi - he provat de baixar-me l'Adobe - i una suposada meravella del MacAfee (introduït subreptíciament llevat que desactivis una opció amagadíssima), i no hi ha manera: amb Adobe o sense Adobe, amb MacAfee o sense MacAfee, la resposta és la mateixa: o tinc el JavaScript desconnectat (fals) o no tinc l'Adobe instal·lat (fals).
6) Conseqüència: continuaré treballant amb l'Explorer - que ara també és en català - i que MAI no dóna aquesta mena de problemes.