Hola, necessito ajuda per formatejar un pen drive de 64gb ja que per alguna raó mai em deixa formatejar-lo. Fins ara havia funcionat bé, però ara em diu que se li ha de donar format al disc i sempre em dona error. Gràcies
Només et podria dir que anessis a una botiga d'informàtica, encara que no et coneixin, per preguntar-los-hi si et poden ajudar. Normalment a aquests llocs, si trobes a gent com cal, t'ajudaran segur, ja que pots ser un nou client. Porta el pen drive! Perdona que no et pugui donar una resposta directe, però només se m'acut aixó. Una vegada, del meu pen drive no podia eliminar un arxiu i era perquè ja no el tenia dins l'ordinador (l'havia borrat). Li vaig preguntar a un tècnic d'ordinadors si m'ho podia eliminar i m'ho va fer sense gaire dificultat. Jo tampoc arribava a saber-ho fer i ell, remenant, ho va aconsseguir ( de fet ja sabia on havia d'anar)
A perill d'equivocar-me, jo diria que el problema que tens es produeix al tractar de formatejar el pen drive en format FAT32 quan aquest només admet particions de fins a 4GB, pel que tindràs que seleccionar un altre sistema d'arxius, com en el cas de Windows seria el NTFS per poder crear una unitat de 64GB.
De totes formes, si tens problemes, el mes convenient sol ser coneixer qui es el fabricantdel dispositiu i buscar el programari proporcionat des de la seva pàgina de suport o bé usar un programa per a crear particions.