hola tengo un problema com el antivirus AVG8 lo instale y lo quite porque me puse el kasperski 7 de pago ahora me caduca y me he comprado el kasperski internet seguriti proteccion total 2009 cuando lo estoy instalando me sale que tengo que quitar el AVG8 atencion.existe sofware incopatible instalado en su equipo. estas aplicaciones no funcionaran junto con kasperski internet segurity2009.para poder continuarcon la
instalacion,elimine estas aplicaciones,AVG8 le doy y me sale el panel de control pero no esta hay les agradesco si me pueden alludar gracias
Potser t'ha quedat mal desinstal·Lat l'anterior antivirus. Jo buscaria per el disc dur a veure si hi ha qualsevol carpeta de l'AVG. I també netejaria el registre de qualsevol entrada que pertanyi a l'AVG.
Jo havia netejat el registre per eliminar restes del McAfee amb el RegCleaner, suposo que pot funcionar amb el AVG igualment.
Com sempre que toquis coses d'aquestes fes copia de seguretat tant dels fitxers que vagis a esborrar com del registre.
És possible que vagis desinstal·lar-lo malament, si és així, el millor és tornar a instal·lar el programa conflictiu i mirar de desinstal·lar-lo des de l'opció "Uninstall" o Desinstalar que trobaràs dins del grup Todos los programas/AvgFree Antivirus. Si no té opció de desinstal·laciió, pots recórrer al desintsal·lador de Windows. Vés a al Tauler de control/Afegix o Suprimeix Programes/AvgFree Antivirus i clica sobre l'opció Suprimeix (Quitar).
A vegades, potser que el nou antivirus s'hagi adonat que tenies un altre antivirus, però pots continuar la instal·lació ignorant aquest missatge i veure què passa, a no ser que l'assistent d'instal·lació no et deixi continuar amb el procés. Concretament, em consta que l'AVG crea una carpeta que es diu Vault i que trobaràs dins de la carpeta Documents and Settings o dins de Mis Documentos, no ho recordo exactament, que pots esborrar manualment sense cap problema.
Ara fa uns si mesos jo tenia l'AvgFree instal·lat i el vaig desinstal·lar per instal·lar el BITDefender i no vaig tenir cap problema per instal·lar-lo.
hola si que se me abia quedado el avg8 en una carpeta del disco duro ya he podido desinstalarlo e instalar el kasperski com este kasperski no me dejada hacerlo de otra manera y hos doy las gracias no he podido contestaros antes