Des de feia molt de temps, tenia l'Ares en català per tal de descarregar música i no m'havia donat mai cap problema. Però ara, he formatejat el disc dur, he tornart a instal·lar l'Ares, i no em descarrega res. Algú sap si cal configurar alguna cosa que, de moment, ignoro?
No he utilitzat mai l'Ares, però problemes freqüents són el firewall intern de windows, que sembla una tonteria però et pot no fer anar bé el programa, en cas de que utilitzis el router, els ports de sortida, etc.
Sento no ser de més ajuda
Saluts
Moltes gràcies, però un company, m'ha enviat l'última versió de l'Ares, l'he instal·lat, i em torna a funcionar altra vegada molt bé. Moltes gràcies de totes maneres
Jo també tinc l'Ares instal·lat, i fins fa quatre dies em funcionava perfectament, ara fa uns dies que no es connecta. M'he instal·lat la versió 2.1.1.3035 i tampoc fa cap paper. Pot ser que l'ordinador me l'hagi bloquejat?
Sembla absurd el que vaig a dir, però la veritat és que vaig resoldre el problema. Sense desinstal·lar el que tens, mira de tornar-lo a instal·lar. Et diré que el vaig descarregar per segona vegada de "www.terra.es". L'instal·lo de nou i ja funciona, i en català. Prova-ho. Ja dic sembla absurd oi?, Però a mi em va.