Moderadors: jordis, Andreu, cubells
mikipons ha escrit:Hola![]()
Estic utilitzant des de fa molt temps el Firefox i mai fins ara havia tingut cap problema.
El que em passa és que des de fa un parell de setmanes al començar a navegar no hi ha problema però al cap d'una estona alguna pàgina no la carrega totalment (apareix a la part inferior com si estigués encara carregant-la) i es penja. Si es prem el botó d'aturar la càrrega i llavors es clica en algun altre enllaç llavors no funciona, no carrega res. No passa en alguna web determinada sinó de tant en tant i a qualsevol web. Si tanco el Firefox i el torno a obrir em diu que encara no he acabat la sessió i no el deixa obrir. Miro la llista de processos oberts i surt com si el Firefox estigués obert quan en realitat no el tinc pas obert, és com si no es tanqués correctament.
L'he desinstal·lat i tornat a instal·lar i res, a vegades va bé però després torna a passar.
Sempre m'havia anat bé i ràpid, i ara triga bastant més en carregar-se les pàgines.
Tinc Windows XP i l'antivirus Kaspersky, que no crec que hi tingui res a veure.
Agrairia si algú em pogués donar alguna pista de què pot passar.![]()
Gràcies
Miquel
Joanxurravi ha escrit:És una llàstima què un navegador amb tantes possibilitats és vegi perjudicat per aquest problema
Joan Vila ha escrit:Bé, sembla que això funciona. Però ara hauré de començar així?, o queda per defecte ?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants