Vistes
Traduït per
Softcatalà
Vegeu el projecte
Descripció
Aquesta extensió instal·la un paquet d'idioma català del Firefox i configura el navegador automàticament perquè aparegui en català sigui quina sigui la versió i la llengua en què tingueu el Firefox de base.
Simplement cal que permeteu la instal·lació del paquet i seguiu les instruccions de la pantalla.
Si voleu tornar a l'estat inicial i tenir el Firefox en la llengua que teníeu abans, simplement cal que inhabiliteu (o suprimiu) l'extensió, amb el nom Catalanitzador per a Mozilla, des del gestor de complements.
Si voleu el Firefox directament en català (recomanat), baixeu el Firefox en català.
Programari addicional
- Paquet català (valencià) per al Firefox
- Diccionaris: català (general) - català (valencià)
- Aplicació completa del Firefox en català
Aviseu-nos d'un problema a la fitxa
Apunteu tot allò que sigui problemes amb la fitxa o els enllaços de baixada. Per a problemes que tingueu amb el funcionament del programa, adreceu-vos als fòrums, a les llistes de correu o al web de l'autor del programa. No contestarem cap missatge relacionat amb problemes propis dels programes, atès que l'equip del Rebost de Softcatalà no té capacitat de ser un servei d'assistència tècnica.







