Inici | Qui som | Projectes| Fòrums | Escriu-nos | Botiga | GNU/Linux | Mac| Traductor | Corrector | Llistes|Enllaços|Ajuda
 
 


 
 
 
  Orange presenta el primer terminal mòbil amb Windows Mobile en català  
 

Enviada per Jordi Mas, 29.11.2007.
 
  L'operador de telefonia Orange va presentar ahir el primer terminal mòbil amb el sistema operatiu Windows Mobile 6.0 en català.

El terminal que es presenta és l'l'HTC S710, que és un telefon mòbil dels anomenats intel·ligents, que ofereix la possibilitat de gestionar el correu electrònic, navegar per Internet o veure documents PDF. Aquest terminal a més inclou càmera de vídeo i fotografia i compatibilitat amb Bluetooth i Wifi.

L'adaptació al català ve de l'acord signat amb la Generalitat per la promoció del català en l'àmbit de la telefonia mòbil. Cal recordar que Orange és l'operador que va guanyar l'últim concurs públic per proveir els serveis de telefonia mòbil a tota la Generalitat de Catalunya.

Més informació

· Llista de mòbils en català a la Wikipedia
· Pàgina a Softcatalà sobre telefonia en català
· El teumòbil.cat
 
Web actualitzada de mòbils en català - Enviada per elteumòbil, dilluns, 14.1.2008. 10:38 .  
 
Hola,

Si voleu saber quins terminals hi ha al mercat en català podeu consultar el web:

www.elteumobil.cat
 
On comprar? - Enviada per Miquel March, dimecres, 19.3.2008. 20:48 .  
 
Hola a tots: Visc a Palma de Mallorca, i malgrat he visitat gairebé totes les botigues de telefonia mòvil, no he pogut trobar el HTC S710 amb català. Ni tampoc el nokia n73. La contestació a la meva demanda sempre es la mateixa: ha, no en català no hi ha res. I amb el cas del HTC s710, hem diuen que està reservat només per a empreses ¿?. Es correcte això?. Algú ho sap?. Mallorca ja no forma part dels territoris de parla catalana?. Algú podria dir-me com puc comprar un dels telef. mòvils comentats a Palma. Moltes gràcies
 
Windows mobile en català - Enviada per Ivan, dilluns, 24.3.2008. 11:31 .  
 
Hola!

El que dius de Mallorca també passa a Catalunya... Fa poc em vaig comprar l'ericsson w910i, i a la botiga em vàren dir "no, no és en català". El més fort és que davant de la dona que me'l va vendre el vaig enjegar i vaig seleccionar l'idioma en català. La dona es va quedat alucinant, i jo més content que un xínxol de gaudir del mòbil en català.

Però no tot són bones notícies, a l'empresa fa poc vàrem comprar un HTC touch cruise, i vé amb el windows mobile 6, però en castellà. Algú sap si sortirà algun paquet de traducció com ara els "LIP" que hi ha per a windows XP?

Merci
 
incultura lingüística - Enviada per Trinidad, diumenge, 6.4.2008. 20:13 .  
 
Fomentar l'ús del català és d'agrair. Però poc, o millor dit res, li hem d'agrair a empreses com Orange que, al seus rètols publicitaris facin servir la paraula mòbil amb be baixa. No seria millor informar-se abans si es desconeix una llengua?
 


Voleu enviar el vostre comentari?  
 
El vostre nom:
Adreça electrònica:
Títol del comentari:
Codi de seguretat :
Comentari:
 

 

 
             
Inici | Qui som | Projectes| Fòrums | Escriu-nos | Botiga | GNU/Linux | Mac |Traductor|Corrector|Llistes|Enllaços | Ajuda
   
 
Softcatalà © 1997-2008