Inici | Qui som | Projectes| Fòrums | Escriu-nos | Botiga | GNU/Linux | Mac| Traductor | Corrector | Llistes|Enllaços|Ajuda
 
 

-Notícia següent

La Universitat d'Alacant distribueix 11.000 CD-ROM amb programari de lliure distribució en valencià
23.06.2004

-Notícia anterior

S'editen 60.000 CD-ROM de CATix, un sistema basat en Knoppix Linux en català. El diumenge 27 de juny, gratis amb l'«Avui»
18.06.2004

-Darreres notícies

Es presenta la traducció al català del Sunbird 0.8 i del Lightning 0.8
10.04.2008

GNU/Linux Install Party a l'espai Jove de l'Eixample (Barcelona) dissabte 5 d'abril
03.04.2008

Setmana de Programari Lliure a la Universitat Autònoma de Barcelona
03.04.2008

Softcatalà presenta la traducció al català del processador de textos Abiword versió 2.6
01.04.2008

Dia de la Llibertat dels Documents
25.03.2008

Disponible l'escriptori GNOME 2.22 en català
14.03.2008

Es presenta la traducció al català del Pidgin 2.4.0
07.03.2008
Ens vols fer arribar una notícia? Fes clic aquí!


 
 
 
  L'OpenOffice.org cada vegada més útil per a les llengües minoritàries i minoritzades  
 

Enviada per Francesc Dorca, 19.06.2004.
 
  El programari lliure ha demostrat ser una eina valuosíssima per a les llengües minoritàries i minoritzades.

Ara, a la llarga llista de llenguatges del conegut paquet ofimàtic s'hi afegiran l'occità i l'ainu. Els equips de localització corresponents ja hi han posat fil a l'agulla.

L'occità és la llengua pròpia d'un territori que cobreix, aproximadament, un terç del territori de l'Estat francès i la Vall d'Aran.

Els ainu són l'ètnia originària del Nord del Japó, històricament perseguida pels seus veïns japonesos. Encara avui dia, el Govern japonès no reconeix la identitat del poble ainu.

Podeu trobar més informació en anglès sobre els ainu a: http://www.openoffice.org/editorial/aynu_team.html.
 
On dirigir-me... - Enviada per Albert Ribalta, dijous, 1.7.2004. 17:41 .  
 
El motiu del meu missatge és que no sé a qui dirigir-me, per solucionar els meus problemes d'instal·lació del paquet ofimàtic.

Resulta que em demana quelcom sobre "Java", i no tinc idea de què haig de fer. Jo poso que no tinc res Java, reinicio, però després no funciona.

Qui em pot ajudar?? I si com crec aquest no és el lloc adequat per fer aquesta petició, us demano disculpes.

Moltes gràcies.
 


Voleu enviar el vostre comentari?  
 
El vostre nom:
Adreça electrònica:
Títol del comentari:
Codi de seguretat :
Comentari:
 

 

 
             
Inici | Qui som | Projectes| Fòrums | Escriu-nos | Botiga | GNU/Linux | Mac |Traductor|Corrector|Llistes|Enllaços | Ajuda
   
 
Softcatalà © 1997-2008