Massa tard ja estic a gmail que molt millor i practic


El servei de correu electrònic Hotmail, ja està en català. Es tracta de la interfície que permet navegar pel correu Hotmail en català. A partir del divendres 20 del mes de febrer la corporació que va traduir el Messenger Live al mes de setembre ha conclòs la traducció en llengua catalana de tots els serveis de Windows Live. D'aquesta manera Microsoft ha satisfet una petició històrica de la Plataforma per la Llengua. Al 2007 l'organització va denunciar "el tracte discriminatori que patia la comunicat lingüística catalana" a través de la compra de "hotmail.cat". Ara tot/a usuari/a que vulgui que el seu Hotmail li parli en català només haurà de modificar l'idioma per defecte de la interfície dirigint-se a Opcions de la configuració que apareix en la pantalla d'entrada del servei. L'entitat ha felicitat Microsoft per incorporar el català entre els idiomes en què està disponible la interfície de Hotmail. Tot i això, ha recordat en una nota de premsa que correus d'altres multinacionals, com el GMail de Google, ja estan disponibles en català des de fa temps. A més fa poc que el Hotmail i els productes de Windows Live incorporen també el basc. Ara només cal que el gallec s’afegeixi també al llistat.
Massa tard ja estic a gmail que molt millor i practic
Hotmail!? Jajaja. Brossa
Com ja deia en carles, ja és massa tard. La majoria ens hem passat a gmail no només per l'idioma si no per totes les avantatges que suposa.
Tot i això estem a dia 25 i encara no figura l'opció de posar-lo en català.
Quan menys microsoft millor, ja ens enreden intentant "obligar-nos" a tenir vista preinstal·lat sota amenaça de perdre la garantia si ho desinstal·lem.
Per cert, trobo que segueix éssent complicat canviar l'idioma del Vista al català...
Tardaré poc a passar-me a linux...
Massa tard, ja fa molt de temps que vaig abandonar el hotmail per passar-me al gmail, que és molt millor i ja fa temps que te la versió en català.
Carles.