Pàgina 1 de 1

d'mp3 a ogg amb ubuntu

EntradaPublicat: ds. gen. 13, 2007 1:15 pm
Autor: Alfred
Bones,

ja sé que molts em direu que no ho faci, però com que sóc tossut, ho faré. Estic cercant un programa que em passi d'mp3 a ogg i em conservi les dades id3 (crec que es diuen) Jo n'he provat alguns i no m'han donat bon resultat.

Gràcies,

Alfred

EntradaPublicat: ds. gen. 13, 2007 3:13 pm
Autor: PellRoja
que son les dades id3?

EntradaPublicat: ds. gen. 13, 2007 4:08 pm
Autor: PauGNU
Home!! Un dels meus!!

Tota la meua música està en ogg, i sóc feliç igualment... jejeje

Molt senzill. Pots utilitzar una bona quantitat de programes. A nivell gràfic et recomane soundconverter (amb "c" si fas servir GNOME) o soundkonverter (si fas servir KDE).

Per a línia de comandes, pots utilitzar mp32ogg. Tot això pots descarregar-ho des de els repositoris normals de l'ubuntu (en qualsevol altra distribució també hi seran).

Salut!

EntradaPublicat: ds. gen. 13, 2007 9:03 pm
Autor: PellRoja
jo tinc pendent crear-me un script per passar-me les 40 gb de musica a ogg. Pero encara no he tingut temps.

EntradaPublicat: ds. gen. 13, 2007 9:09 pm
Autor: PauGNU
Home, amb l'mp32ogg pots convertir-ho tot passa-li simplement el directori inicial i dient-li que esborre els originals.

Així és com ho vaig fer jo el seu dia.

EntradaPublicat: dg. gen. 14, 2007 4:20 pm
Autor: Alfred
Gràcies,

ja havia provat el soundconverter però no m'havia funcionat i es que no havia baixat les galeries gsreamer.

Una altra cosa, com passar d'avi o mpg a ogg vídeo?

gràcies

Alfred