Publicitat
Publicitat

Windows 7

Qüestions generals sobre programari per a Microsoft Windows

Moderadors: jordis, Andreu, cubells

Re: Windows 7

Data: dc. des. 16, 2009 7:25 am

Autor:: edumix
Boigandorrà, he llegit atentament el que expliques i crec que et puc possar en contacte amb algú del 30 minuts. Si us plau, envia'm un mail a edumix@hotmail.com i en parlem.

Data: dc. des. 16, 2009 11:54 pm

Autor: boigandorra (Entrades: 142)
edumix ha escrit:Boigandorrà, he llegit atentament el que expliques i crec que et puc possar en contacte amb algú del 30 minuts. Si us plau, envia'm un mail a edumix@hotmail.com i en parlem.

Ara mateix te n'envio un, no sé pas si he sigut molt ràpid en respondre, però es que ja fa temps que no passo pel Fòrum de Softcatalà. En qualsevol cas, si algú vol posar-se en contacte amb mi que ho faci via missatge personal, ja que els rebo per correu.

Gràcies edumix

Data: ds. gen. 02, 2010 3:33 am

Autor:: Nowand
Gràcies per la info boigandorra, m'ha resultat molt interesant i reveladora :P

Data: dc. gen. 27, 2010 8:12 pm

Autor:: Milu
M'agradaria dir que de fet existeix un LIP de Català pel Windows 7 que funciona amb la versió de 64 bits (tenint la mateixa restricció que l'has d'instal·lar sobre un Windows en castellà o francès).

Es troba disponible només per a "Microsoft Partners" (és a dir, venedors d'ordinadors) en aquest enllaç:

http://oem.microsoft.com/script/content ... eID=565746

No tinc ni idea de per quin motiu el fan tan inaccessible, però realment no ajuda a la imatge de la companyia, essent ja prou frustrant només tenir LIPs disponibles enlloc de MUIs.

Anterior

Torna a: Windows

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant